Tuesday, November 28, 2006

Det har börjat...

Öl och true norwegian black metal. Inte nödvändigtvis samtidigt, men visst, ibland. Det är underligt hur intressen kan skiftas och bytas ut. Jag är en person som för utomstående ögon kan ses som ombytlig och en aning manisk när jag är intresserad av något. Det stämmer säkert till viss del. Dock anser jag inte att jag är ombytlig på det sättet att jag inte vill befatta mig med vad som jag var inne på tidigare. Jag är helt enkelt manisk och jag tror det är positivt. Det får en att fokusera riktigt hårt på något riktigt mycket, vilket skapar ett bestående avtryck i hjärnan på den maniske.

Du kommer att bjudas på en resa in i det kosmiska okända du så länge längtat efter men som du övertygat dig själv om att du aldrig skulle finna. Snart är jag din. Snart börjar det.

No comments: