Tuesday, November 28, 2006

Not far away from hell


Frånvaro av öl behöver inte alltid vara av ondo. Det kan snarare öka suget igen och i brist på öl när man som jag sålt min kropp till vetenskapen och inte får dricka öl för tillfället kanske man istället läser om öl och tänker på öl och kanske får lite nya idéer. Att läsa på kan vara bra och när det gäller öl är det roligare än vad det låter. Även om beeradvocate.com är genomsyrat av amerikansk patriotism (jättemycket amerikansk ölsorter är rankade jättehögt) så är det en bra sida för att att orientera sig i ölvärlden. När vi ändå är inne i snack om websidor så kan jag passa på att hata swedrock.se lite. Jag och J-E hade beställt skivor tillsammans... hans kom, inte mina. Bajs. Ska det vara så jävla svårt att visa ett uppdaterat lagersaldo på sidan?! Död och åter död. Ingen Gorgoroth, ingen Darkthrone.

Inte mycket att skriva om nu alltså. Drack Chimay Grand Reserve för ett tag sen. Gott. Längesen. Åt vitlök innan. Blev full. Återkommer när jag druckit den andra flaskan jag Chimay jag köpte.

No comments: